tisdag 13 oktober 2009

Ush å fyy..

Vad jag hatar att vara förkyld! bläää..
Åkte ner till Storå en sväng och hälsade på, så att mamma kunde ha hand om Thea litegrann medans vi vilade upp oss. Så var det tänkt iaf men jag vilade inte så mycket, Tommy tog igen sig och sov en stund på soffan men jag var vaken. Annars har vi inte gjort nånting idag, Tommy håller för tillfället på att försöka få lilla damen att somna.. Inte det lättaste för tillfället, hon tar i från tårna och skriker rakt ut. Vill verkligen inte sova trots att hon är såå trött. Men men, till slut så ger hon med sig. Även om vägen dit är jobbig så går det till slut iaf :)
Spelade en liten stund på kvällen, får se om det blir nå mer spela när damen har somnat eller om det tar såpass lång tid så att jag också lägger mig. Det visar sig helt..

Blir nog ingen kyrkis för mig imorgon heller, är på tok för sjuk för det. Nu lär jag gå upp till Tommy och Thea, sen när hon väl somnat så ska jag ta och äta upp sista äppelpajsbiten tänkte jag.
Ååååh jag vill ha fredag idag, vill ha min nya mobil ^^

God natt och sov gott!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar