fredag 2 oktober 2009

Ny fin dress.

Idag är man fin ska ni veta! Ny fin dress som man fått av mormor ^^

Natten har varit horribel! Hon har verkligen varit ett monster.. Väckte oss först i tron om att hon var hungrig, sen så fort jag försökt mata henne så har hon bara nuddat med läpparna sen vänt sig om och skrikit rakt ut(?) Precis som om det vore något fel, som om hon förväntat sig något helt annat. Så här har det hållit på, hon har skrikit sig hes flera gånger i natt och vägrat ätit. En gång fick jag henne att äta och då satt jag upp med henne i knä, helt plötsligt så åt hon bara.. Sen lyckades jag få henne att äta på morgonen också, då gick det bättre men det var jättenära att hon började krångla på samma sätt igen. Jag fattar inte, och det jobbigaste är att man står mitt i sjön i princip. Det finns INGEN som kan hjälpa en och berätta vad det är för fel eller vad man kan göra, för vem man än frågar så är det ingen som vet.. Frågar man BVC så får man en fråga tillbaka om man har kollat på google.... -.-
Så vi får helt enkelt bita ihop och hoppas på att hon inte forsätter såhär kommande natt, för det var hemskt.. Nu ska jag mata henne lite tänkte jag (det funkar bra på dagarna tydligen) och sen ska hon sova middag. Jag återkommer senare.
Mors!

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin dress Thea fått av sin mormor.

    Ha det gott!
    kram/farmor

    SvaraRadera