onsdag 21 oktober 2009

Nästan frisk!

Denna dag har varit lugn i vanlig ordning. Förkylningen är mycket bättre, nästan obefintlig faktiskt. Sköönt! "bara" tån kvar då som ska bli bra, idag var den bättre dock så jag hoppas att det fortsätter i den riktningen. Vi har inte gjort något särskillt idag, spelat liite Aion men knappt nämnbart. Jag har kollat på några avsnitt av Desperate Housewives, det är ju såå grymt bra! Thea har varit snäll idag också, hon har sovit rätt mycket och gav mig till och med sovmorgon fram till halv tio! väckte mig många gånger fram tills dess dock men hon bestämde sig inte för att "vakna till" förns då. Just nu ligger vi alla uppe i sängen som vanligt, och kollar lite tv. Thea sover redan, får se om det håller eller om hon kommer vakna till. Man vet aldrig med lilla damen, hon somnade såpass fort och utan direkt krångel nu så hon kommer säkerligen vakna till här om en stund och böka lite ;) Gjorde en stor fin PAJ till kvällsmat ^^ jaa det har blivit många pajer dom senaste dagarna men det är ju bara såå gott och såå lätt att göra! Blev en Västerbottenost-paj denna gång, den var inte dum det lovar jag :) Har en hel del kvar tills imorgon också. Mums!
Nu ska jag lägga mig ner och kolla lite tv med mina älsklingar :) Men jag återkommer imorgon, dåå är det ingen vanlig dag heller. För då fyller våran gullunge 5 månader!! sjuuukt vad fort det går. Skrämmande nästan...


Bjuder på ett par bilder också, först en jag tog alldeles nyss på lilla fröken medans hon är väldigt nyfiken på firrarna som hänger och tittar på henne. Satte upp den där medans vi åt så hon blev lite sysselsatt ;) Sen PAJEN! Mums mums ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar