tisdag 22 september 2009

4 Månader!

Idag blir våran lilla gullrumpa 4 månader! Grattis till henne! Tänk, nu får hon börja provsmaka lite saker! Hur kul som helst :D Vad jag har sett fram emot detta ^^ Ska bli så roligt att se vad hon tycker om alla olika smaker som finns :) Helt sjukt var fort tiden går :D bara 2 månader kvar till ett halvår, och två månader går ju ruskigt fort. Bäst att ta vara på tiden så gott man kan. Men hur man än gör så kommer det säkert kännas som att det gått för for och att man inte hunnit med.
Idag har vi spelat rätt mycket, Thea har sovit väldigt mycket då hon var lite ledsen och sov dåligt i natt. Hon pruttade en hel del så jag antar att hon hade lite gasig mage. För annars idag så har hon varit glad och så :) Hon ogillar att sitta med oss i källaren när vi spelar dock :p inte så konstigt, hon vill ju att vi ska kolla på henne hela tiden och inte på en dum datorskärm såklart.
Förutom detta så har vi inte gjort så mycket alls. Andreas, Moa och Junie var här en sväng och hälsade på under eftermiddagen.
Imorgon är det kyrkis, funderar på om man ska pallra sig dit. Man får ju göra sånna där gipsavtryck på fötterna och händerna och jag har alltid velat haft sådanna avtryck från Thea :) Är ju hur kul som helst att ha sen när hon växer upp, så att man kan "minnas" hur små och goa hennes fötter och händer var :)
Så jag ska nog försöka att tvinga iväg Tommy, det börjar ju redan klockan 09:00 och då brukar vi gå upp typ. Men det gör säkert inget om man kommer lite för sent, är väl ingenting som man måste vara punktlig till.

Nu är jag trött som få så nu ska jag ta och pallra mig i säng och gosa med mina älsklingar :)
Återkommer imorgon!
God Natt!

1 kommentar:

  1. Ja, tänk hon är 4 Månader nu. Träffade ju henne en liten stund igår. Och idag har gullungen Namnsdag. Kommer nog upp sedan en sväng om nu inte ni kommer förbi här.
    Vad roligt om ni går till Kyrkis och får göra såna där avtryck. Det är ett minne för livet. Jag har ju Tommys hand i gips, men då var han 6 år. Men det är ändå ett kärt minne.

    Idag har vi fint väder igen och det är bäst att passa på att vara ute, så mycket det bara går. Höstluften är härligt, hög och fin.

    Grattiskramar till Thea på Namnsdagen!
    från farmor & bonusfarfar

    SvaraRadera