söndag 20 september 2009

Höstkyla.

Ingen vidare värme ute idag. Har precis kommit ner från duschen, aaah va skönt det var :) passade på när Thea väl sover sin middagslur. Annars planerat idag är att göra rent fåglarnas bur *urk*, skapa något riktigt gott att äta.. Ungersk gryta, symöteslåda, tacos, vem vet vad det blir för gott :) och sen baaara slappa tills kvällen då vi ska försöka få Thea att somna föra klockan nio så att vi kan provspela litegrann ^^
Är hungrig som ett djur nu, inte hunnit ätit frukost än samt penicillinet. Viktiga saker de.. Så härnäst ska jag käka lite och äta min tablett sen får vi se vad vi gör.

I natt har Thea sovit jättebra, åh vad skönt det var. Hon har inte krånglat någonting, vaknat och ätit lite sen somnat om direkt. Gullrumpan, hon har börjat sovit på sidan igen också. Ser såå gulligt ut när man kollar till och ser en liten rygg framför sig ^^ och den är ju så himla mjuk och go, vill ju bara dra henne till mig och krama om som ett gosedjur men jag tror dock inte hon skulle uppskatta att bli väckt på det viset ;) Nu gick Tommy ut mot köket så jag ska hänga på så jag får i mig lite mat :)

Hörs senare!
Tjing.

1 kommentar:

  1. Vill ju helst krama o gosa med dom JÄMT!
    Spec när dom sover..så sött.
    Klart Tony sover i vår säng ÄN:)
    haha...gosegos

    SvaraRadera