fredag 25 september 2009

Urk..

Mådde illa som en gris igår, och hade feber hela natten :( Behövde som tur var inte spy eller något sådant. Nu idag har febern varit som bortblåst också, men jag är inte helt normal i magen ännu.. Vågar inte äta någonting alls, bara ätit lite a-fil ett par gånger. Är så rädd för att bli illamående igen, särskillt när det inte känns 100% bra ännu. Vettefan vad det var, konstigt att ha feber en hel natt och sen försvinner den bara? och lämnar mig helt trött och matt dagen efter.
Tur att den försvann, imorgon är det ju marken och det vill jag ju jättegärna gå ut på såklart.

Tog en liten promenad med vagnen idag ner till Ica och handlade lite. Thea har börjat med något nytt nu, så fort någon tittar på henne som hon inte riktigt känner igen så börjar hon gråta. Inte gråta rakt ut utan hon putar med läppen och piper och ser jätteledsen/rädd ut. Tokan ^^
Dom som kommer och hälsar måste ju känna sig bra otäcka då också, så fort hon får syn på dom så börjar hon grina :p Men tycker mig ha läst något sådant på internet förut så det är nog normalt. Hon blir ju mer och mer reserverad för folk hon inte känner, förut log hon ju stort varje gång någon tittade på henne känd som okänd.
Annars har vi inte gjort så mycket alls idag, badat lilltjejen och tagit det lugnt. Spelat lite Aion också förstås men inte så mycket. Har varit (är) så trött så har inte direkt varit så motiverad.
Just nu sover Thea i sin lilla vagga och vi sitter i källaren, Tommy spelar lite och jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på. Får väl se vad man gör, kanske ska glo på en film lite senare.

Känner mig hungrig och sugen på lite olika saker men vet inte om jag vågar :(
Nu ska jag ta och leta reda på en tröja iaf, tänkte hämta en här nere i tvättstugan efter duschen men där fanns det ingen så jag lär gå upp igen och rota lite ;)
Återkommer senare.
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar