onsdag 16 september 2009

Pust!

Hemma igen, FYYY FAAN säger jag bara. Dom tog hål på bölden, och det gjorde så fruktansvärt ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Först stack dom mig med spruta en 3 ggr och bara de gjorde otroligt ont, sen kom kniven... *ryser*
Det var tydligen skitsvårt att bedöva varbölder så det var typ ingen bedövning, och det gjorde så så så fruktansvärt ont så jag skulle nog svimma om jag fick en varböld igen, fyfan.. Numera livrädd för det där. Jag föder nog fan hellre barn igen än å skära upp en varböld.. ush ush ush!
Men nu är jag hemma igen iaf, och det gör mindre ont än innan jag åkte in så det är ju positivt. Plus att jag blivit sjukskriven upp till 2 veckor till så jag verkligen får ta igen mig. Känns lugnande.

Nu har Thea skrikigt i någon timme tydligen enligt Tommy. Försökte mata henne nyss men hon totalvägrar, bara spänner sig helt i en båge och vrålar som en stucken gris... Vad är problemet? Fattar inte riktigt. Hon vägrar sova, vägrar äta, blir knappt nöjd av att bli buren.. Bara skriker. Sämre humör får man nog leta efter nu.

Återkommer kanske senare.
Mors.

5 kommentarer:

  1. Ja, Ullis, det där gjorde ont på dig, jag blev så orolig där ett tag. Hoppas nu att du skall slippa få ont mera. Nu får det räcka kan man tycka.
    Hoppas lillgumman blir glad snart igen.
    Nu får du ta igen dig och vila dig så mycket som går här en tid. Tur att du får ha Tommy hemma till hjälp en tid till.
    Kram till er!

    SvaraRadera
  2. Ja det är sjukt vad man ska få gå igenom, man kan ju undra när allt ska sluta?
    Thea har somnat äntligen, hon var nog helt färdig. Förhoppningsvis får hon sova en stund nu och vakna upp och äta lite sen.

    SvaraRadera
  3. Det verkar inte som det, hon tar sig inte för magen eller kurar ihop sig på något vis.

    Hon somnade lugnt i vaggan så förhoppningsvis var det bara övertrötthet. Hon blir så grinig när hon blir trött och vägrar sova.

    SvaraRadera
  4. Nu ligger hon nymatad i knät och är helnöjd :) var nog övertrötthet då.

    SvaraRadera