torsdag 24 september 2009

Trötthet..

Inte sovit bra alls i natt, Thea har vaknat av och till hela natten och bökat/varit ledsen. Så idag har jag varit jättetrött och mått illa och haft huvudvärk. Huvudvärken beror säkert på Aion, då jag inte är direkt van att spela så mycket numer. Var ju längesen jag satt vi datorn såhär pass mycket som jag gjort dom senaste dagarna.
Annars har jag varit iväg till barnmorskan men kunde inte göra cellprovet då jag fortfarande hade lite mens.. suck.. så nu får jag ta och göra det där provet igen den 15:e istället. Jobbigt, hade gärna haft det överstökat istället.
Sen har vi varit hos Britt-Marie och Toni och ätit litegrann, jag åt inte mycket alls då jag inte mådde så bra och hade ingen matlust. Förhoppningsvis får jag tillbaka matlusten tills imorgon iaf ;) Men det borde jag ju..
Sen har jag ätit sista penicillin tabletten idag också, skönt att vara klar med det. Och infektionerna verkar vara helt borta så det är ju också kanonbra!
Annars så har vi spelat en hel del idag, men avslutade tidigt och bestämde oss för en pause istället. Tänkte titta lite på film på tv men det gick inte att komma åt nätverket med ps3'an av någon konstig anledning så vi gick upp och lade oss istället :) Tidigt att lägga sig klockan 20:00 på kvällen kanske men det känns faktiskt skönt som tusan, lilltjejen är megatrött också så förhoppningsvis ska hon somna här snart och sova mycket längre i natt än förra natten *hoppas hoppas*.
Mår fortfarande lite konstigt, inte hungrig överhuvudtaget och har i princip bara ätit lite ungersk gryta till frukost.. Hatar att må illa, jag mår inte spyilla direkt men jag mår såpass att mat inte lockar det minsta.
Har gett Thea lite äppeljuice idag och katrinplommonpuré :) Det gick jättebra, hon gillade båda sorterna. Dock tror jag hon tyckte bäst om äppeljuicen, vi smakade vi också och den var minsann inte dum ;) ska bli så kul nu å prova massa saker. Hon har så roliga miner för sig när hon får något nytt i munnen :) Måste ta och filma det någon gång.
Nu ska jag lägga mig ner och kolla vidare på Madagascar, ingen lust att kolla nå längre på datorskärmen då det känns som den bara gör att jag blir å må sämre.

God natt!
Kram.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hoppas din natt varit bättre. Så att du känner dig lite piggare igen, såg på dig igår att du var trött.

    Idag är det fint väder igen och jag skall ta mig ut lite alla fall. Har ju ont i min rygg, men hopppas på att det snart skall bli bättre. Får också ont i huvdet och det tror jag kommer från nacken. Men det kommer bättre dagar.

    Nu börjar Markanden också och jag hoppas verkligen det får vara så här fint väder under hela marknadshelgen.

    Kram till er alla tre!
    / Farmor

    SvaraRadera