tisdag 29 september 2009

Storåbesök.

Idag har vi spelat lite Aion medans Thea sov sin middagslur, när hon vaknade sen så fick hon lite käk och sen tog vi oss en tur ner till Storå och hälsade på mamma och pappa. Köpte en schnitzel med pommes och bearnaise sås och en pizza där nere och gottade i oss, mm det var inte dumt! Schnitzeln är helt oslagbar där på Storås Pizzeria, sjukt god!
Utöver det så talade vi om lite allt möjligt och tittade lite på tv. Sen åkte vi hem igen på kvällen. Blev inget mer spela av utan Thea ville mest ta det lite lugnt innan natten så vi har inte gjort så mycket mer idag..
Så nu sitter jag uppe i sängen, Tommy och Thea ligger här bredvid. Thea verkar vara megatrött för hon sover redan! Detta har nog nästan aldrig hänt ^^ inte på såhär kort varsel, så nu vågar vi knappt röra oss här i sängen utifall att hon ska vakna.. Det tar ju iaf en stund innan dom sover djupt, direkt när hon har somnat så kan hon bli väckt av minsta lilla knyst, och hon sover inte alls lika djupt som hon gjorde när hon var nyfödd heller. Nu gäller det att det är tyst och lugnt i omgivningen om hon ska sova bra.
Knäppte lite kort idag på henne :) Mamma tog en jättefin bild på henne och så tog jag några kort nu på kvällen i hennes fina body som jag köpte innan hon var född :) köpte storlek 62 då jag inte ville att hon skulle växa ur den så fort, den är ju så fin :D
Den här bilden tog mamma på henne när hon låg och gosade på ett duntäcke på golvet i köket hemma hos dom :) jättefin!
Sen kommer det några bilder som jag knäppte för en stund sen på henne strax före sängdags :)


1 kommentar:

  1. Fina kort på Thea. Jättefin body hon har på sig med.

    Jag var förbi hos er vid 13.30 tiden. Hade lite tid innan jag skulle vara hos Sjukgymnasten vid 14.00 sedan. Hade varit på Apoteket innan.
    Har haft ont i huvudet efter behandlingen idag, men så kan det bli efter de första behandlingarna och jag har ju inte varit på någon behandling på ett tag nu.
    Vi hörs av!
    Kram på er!
    Farmor o bonusfarfar

    SvaraRadera