onsdag 9 september 2009

tjohopp

Blev ett sent inlägg idag märkte jag.
Tommy har klarat Dead Space andra vändan idag och fått sin platinatrofé på playstationet ;) Så han är rätt nöjd nu, samt på jakt efter ett nytt spel att få troféer i. Torbjörn har varit här en sväng också. Vårat Sega Megadrive kom idag också :D otroligt litet och nätt, och det funkade utmärkt att spela våra gamla spel på den så det var lite kul faktiskt :) Roligt att köra lite retro ibland.
Sen har vi varit iväg till Britt-Marie och Toni och ätit fajitas med, vi blev så galna i det igår så vi var tvungna att äta det idag med :D Det är så otroligt gott! Sen kanske mamma och pappa ska tillaga sånt på fredag så då kanske vi dyker förbi där en sväng också ;)
Just nu har vi precis kommit hem från Britt-Marie, tog en extra biltur och åkte runt litegrann först. Tommy är nu uppe och byter blöja på Thea och jag sitter här och funderar på vad vi ska hitta på. Får se om hon tillåter så mycket, hon har ju blivit så grinig på kvällarna nuförtiden. Hon gallskriker i någon timme varje kväll nu när vi ska lägga henne, precis som om hon blir förbannad för att hon är trött eller nå. Läste att det kan vara ett utvecklingsstadium dom passerar som gör att dom betér sig såhär, tydligen flera som har problem med dom runt 3månader. Så får hoppas att det går över snart, det är ju bara två veckor kvar tills hon är 4 månader ungefär :)
Imorgon ska vi med Thea till barnmottagningen också, få se om det är tänder på G och om det finns något vi kan göra för att lindra det. Man vill ju inte ge alvedon var och varannan dag och bitringarna funkar inte så bra heller då hon inte har kontroll nog i händerna att hålla i på egen hand.
Nu kom Tommy precis ner med Thea och hon ser sååå go ut! bara body på sig så hennes små lår sticker fram och dom små underbara fötterna, jag är helt galen i hennes fötter ^^ dom är så små och så goa att pussa på :)
Så nu ska jag ta och gosa med mina älsklingar och se om man kan få en liten lugn stund framför tv'n eller hur det blir ;) Sen ska jag strax ta och trycka i mig lite alvedon och panodil för nu börjar magen på och bli bra besvärlig, men bäst att vänta in i det längsta med att ta dom så att dom inte hinner gå ut under natten, det blir så besvärligt att sova då.
Bjuder på en liten bild jag tog igår på damen när hon "tränar" lite på golvet ^^

Aja nu får det vara bra för idag, återkommer imorgon :)


Hej svej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar