onsdag 9 september 2009

!!

IDAG kom jag på att jag och Tommy har varit förlovade i 8 år, vi firade 8 års dagen den 7:e september men hade helt glömt bort det! -.- Otroligt att man ska glömma bort det jämt och ständigt, aldrig kan man fira den dagen ordentligt, tror vi glömde bort det förra året också.. Skäms på oss! Nästa år SKA jag inte glömma bort det. Jag som tänkte på det tidigare förra veckan och allt, men ändå så glömmer man det. Tänk att vi redan har varit förlovade i 8 år! Helt otroligt vad fort tiden går, känns inte som det var 8 år sen liksom :)

Nu ligger vi å myser och kollar på Shrek 2, Thea är förvånandsvärt snäll nu ikväll. Flera kvällar i rad har hon nu annars varit hur arg som helst vid den här tiden men nu är hon helt lugn och bara gillar läget. Tommy har gosat och busat med henne nu ikväll också när vi lade oss, man pussar runt på hela hennes mage och går nerifrån och avslutar uppe i nacken. Hon blir helt extas när man gör så ^^ Hon skrattade till flera ggr, så underbart att höra henne skratta. Det värmer riktigt.
Skulle ju bara bli ett inlägg idag trodde jag, aja där ser man :) Nu ska jag iaf avsluta och gosa ner mig här i sängen hos mina älsklingar.

God natt på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar