lördag 19 september 2009

Söta gullrumpan.


Knäppte nyss lite bilder på vår lilla gullunge, här iklädd i sin nya fina klänning som hon fick av "moster" Karin :) så söt så!
I natt har hon sovit rätt bra iaf, ända nackdelen var väl att hon skulle ha mat med 2h mellanrum bara genom hela natten. Skitmärkligt, hon som alltid annars har ätit med minst 3h mellanrum. Undrar varför hon helt plötsligt vill ha oftare, hoppas på att det bara är en tillväxtperiod så att det inte är så att hon inte blir mätt. Dock så spyr hon ju upp lite ibland och är väldigt nöjd efter varje matning så skulle hon inte bli mätt så tycker jag vi borde märka det.
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, just nu är jag hungrig så jag ska nog iaf börja med lite frukost till min penicillintablett. Sen får vi se vad som händer :)
Återkommer senare.
Tjing!

1 kommentar:

  1. Så söt hon är gullungen.Så söt i sin fina klänning.

    Kram/ Farmor

    SvaraRadera