måndag 21 september 2009

Måndag.

Som jag misstänkte så blev servrarna alldeles för överbelastade igår så det gick i princip inte att komma in i spelet. Så vi gick upp och lade oss och kollade på Kiki's Expressbud istället :) Gick bra det med, kom upp desto tidigare idag och spelade då istället.
Så vid klockan 09:00 gick vi upp och spelade, Thea har sovit rätt mycket idag så vi har haft mycket tid på oss att spela. Riktigt underhållande spel är det iaf :)

Nu har vi precis blivit utloggade då vi tog oss en liten matpause och mysa med Thea pause ;) Hon tycker det är hemskt tråkigt här nere i källaren så man får försöka göra det bästa av situationen och underhålla henne så gott det går. Så nu sitter vi i kö för att komma in i spelet igen, 2 timmars kö.. Så får se vad vi ska hitta på under tiden.
Känner mig lite trött också, skulle vara skönt att titta på en riktigt bra film också. Men någon sådan har vi inte så det blir nog inge med det.
Imorgon blir våran lilla gullunge 4 månader också! helt sjukt! tänk, om två ynka månader så är hon redan ett halvår. Vansinningt vad fort det går. Måste försöka ta så mycket kort och filma henne så mycket som möjligt. Vi filmade inte henne en enda gång när hon var nyfödd vilket jag tycker är synd. Har liksom i princip glömt bort hur hon var när hon var helt nyfödd :( och den tiden kommer ju aldrig tillbaka. Så vi får försöka filma så mycket som möjligt nu istället, har ju iaf filmat lite med min mobiltelefon :) små snuttar hit och dit, det blir ju kul att se på sen.

Bah, nu har kötiden ökat ännu mer. Blir nog säkert inge mer spela av idag, för sen ska ju Thea lägga sig och det brukar ju ta sin tid innan hon somnar så det blir nog för sent och jag kommer nog bli för trött innan jag får tid att spela igen idag. Så det får nog bli imorgon bitti istället.
Nu ska jag hjälpa Tommy att sortera ut lite torkade trattkantareller :)

Återkommer kanske sen, annars god natt :)
Kram.

2 kommentarer:

  1. Ge lilla Thea en riktig kram på 4-månadersdagen från mormor.

    SvaraRadera
  2. Ge lilla Thea även en rikgit kram från farmor. Då Thea har sin 4 Månaders dag!

    SvaraRadera